AKTUALNOŚCI

Kondolencje

Z głębokim żalem przyjęliśmy wiadomość o śmierci śp. Bernardy Osiak Dyrektor DPS w Samoklęskach i Wicedyrektor DPS w Ostrowie Lubelskim.
Przez wiele lat z dużym oddaniem poświęcała się pracy oraz sprawom naszej placówki i jej mieszkańców.
Była wspaniałym człowiekiem, życzliwą i serdeczną koleżanką.
Z rodziną oraz wszystkimi bliskimi zmarłej łączymy się w bólu i składamy wyrazy głębokiego współczucia.
Pracownicy i mieszkańcy Domu Pomocy Społecznej w Ostrowie Lubelskim

Piknik jesienny "z Dynią w tle"

Dnia 14.11.2018r odbył się "Piknik Jesienny" z Dynią w tle w Krzesimowie.

Impreza rozpoczęła się o godź 10.00.

Na wstępie odbyło się uroczyste przywitanie wszystkich gości.

Głowną atrakcja pikniku dla wszystkich gości było spotkanie z funkcjonariuszami Policji w celu edukacji na temat bezpiecznegoi poruszania się po drodze- na koniec wszyscy dostali upominek w postaci odblaskowych opasek.

Następnie wszyscy uczestnicy zostali zaproszeni na poczęstunek oraz zjedli ciepły obiad.

Tematem przewodnik imprezy była dynia, każda zaproszona placówka zabrała ze sobą niezwykłą dynię, która została nagrodzona.

Z pikniku wróciliśmy bardzo zmęczeni ale za to we wspaniałych nastrojach.

Turniej warcabowy w Lubartowie

Dnia 18.10.2018r odbył sie wyjazd na IX Towarzyski Turniej Warcabowy organizowany przez Środowiskowy Dom Samopomocy w Lubartowie oraz przez Stowarzyszenie Przyjaciół Niepełnosprawnych- LIBRA.

Miejsce tuż pod podium zajął mieszkaniec z Naszego Domu.

Wszyscy uczestnicy otrzymali pamiątkowe dyplomy oraz drobne upominki.

XIX Turniej Tenisa Stołowego

Dnia 26.10.2018r. odbył się wyjazd do Krasnegostawu na XIX Turniej Tenisa Stołowego organizowany przez Dom Pomocy Społecznej w Krasnymstawie. W turnieju wzięło udział 5 mieszkańców.

Po zaciętej walce II miejsce wywalczyła mieszkanka z Naszego Domu, otrzymała pamiątkowy medal oraz nagrodę.

Wszyscy zawodnicy dostali pamiątkowe dyplomy oraz słodkie upominki. W radosnych humorach wróciliśmy do Domu ok. godz 17.00.

Wycieczka mieszkańców do Koronowa

Wycieczka była zorganizowana w celu umożliwienia naszej podopiecznej odwiedzin z najbliższą rodziną. Wyjazd z Ostrowa- we wczesnych godzinach rannych dnia 17.10.2018r. Do Koronowa dotarliśmy ok. godz. 10.30. Tam nasza mieszkanka spotkała się z bratem, następnie odwiedziła mamę w Lipinkach. Razem z podopiecznymi zwiedziliśmy Bory Tucholskie oraz miejscowość Rytel w której rok temu doszło do tragedii- olbrzymi huragan zniszczył hektary lasów. Ucierpiały na tym okoliczne siedliska, a co najtragiczniejsze zginęli ludzie. Odwiedziliśmy również znany w całej Europie akwedukt w Fojutowie ( tu krzyżują się dwupoziomowe dwa cieki wodne- nabywała atrakcja). Podopieczne weszły na drewnianą wieżę widokową. Nasza podopieczna odwiedziła w Koronowie również swoją córkę. Nocleg był zarezerwowany w Hostelu w Bydgoszczy. Tam mieliśmy zapewnioną kolację i śniadanie następnego dnia. Rano po godz. 9.00 ruszyliśmy w dalszą drogę. Zgodnie z planem zwiedziliśmy Park Rozrywki i ZOO w Myślęcinku. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się na obiad, a potem do domu. Wróciliśmy do Ostrowa po godz. 20.00.