Kronika 2018

XIX Turniej Tenisa Stołowego

Dnia 26.10.2018r. odbył się wyjazd do Krasnegostawu na XIX Turniej Tenisa Stołowego organizowany przez Dom Pomocy Społecznej w Krasnymstawie. W turnieju wzięło udział 5 mieszkańców.

Po zaciętej walce II miejsce wywalczyła mieszkanka z Naszego Domu, otrzymała pamiątkowy medal oraz nagrodę.

Wszyscy zawodnicy dostali pamiątkowe dyplomy oraz słodkie upominki. W radosnych humorach wróciliśmy do Domu ok. godz 17.00.

Turniej warcabowy w Lubartowie

Dnia 18.10.2018r odbył sie wyjazd na IX Towarzyski Turniej Warcabowy organizowany przez Środowiskowy Dom Samopomocy w Lubartowie oraz przez Stowarzyszenie Przyjaciół Niepełnosprawnych- LIBRA.

Miejsce tuż pod podium zajął mieszkaniec z Naszego Domu.

Wszyscy uczestnicy otrzymali pamiątkowe dyplomy oraz drobne upominki.

Pożegnanie Lata w Popkowicach

Dnia 12 września odbył się wyjazd na zabawę integracyjną do DPS w Popkowicach.

Zabawa rozpoczęła się o godz. 10.00 uroczystym przywitaniem wszystkich przybyłych gości. Następnie odbyły się występy artystyczne grupy teatralnej "Wrzos" DPS w Popkowicach. Po występach można było podziwiać prace konkursowe o tematyce "Bukiet wspomnień". W konkursie brała udział praca wykonana przez mieszkankę naszego Domu. Po prezentacji prac był obiad dla wszystkich uczestników. Po obiedzie nastąpiło rozstrzygnięcie konkursau, wręczenie nagród i zabawa z niespodziankami. Z pikniku wróciliśmy w znakomitych humorach.

Wycieczka mieszkańców do Koronowa

Wycieczka była zorganizowana w celu umożliwienia naszej podopiecznej odwiedzin z najbliższą rodziną. Wyjazd z Ostrowa- we wczesnych godzinach rannych dnia 17.10.2018r. Do Koronowa dotarliśmy ok. godz. 10.30. Tam nasza mieszkanka spotkała się z bratem, następnie odwiedziła mamę w Lipinkach. Razem z podopiecznymi zwiedziliśmy Bory Tucholskie oraz miejscowość Rytel w której rok temu doszło do tragedii- olbrzymi huragan zniszczył hektary lasów. Ucierpiały na tym okoliczne siedliska, a co najtragiczniejsze zginęli ludzie. Odwiedziliśmy również znany w całej Europie akwedukt w Fojutowie ( tu krzyżują się dwupoziomowe dwa cieki wodne- nabywała atrakcja). Podopieczne weszły na drewnianą wieżę widokową. Nasza podopieczna odwiedziła w Koronowie również swoją córkę. Nocleg był zarezerwowany w Hostelu w Bydgoszczy. Tam mieliśmy zapewnioną kolację i śniadanie następnego dnia. Rano po godz. 9.00 ruszyliśmy w dalszą drogę. Zgodnie z planem zwiedziliśmy Park Rozrywki i ZOO w Myślęcinku. W drodze powrotnej zatrzymaliśmy się na obiad, a potem do domu. Wróciliśmy do Ostrowa po godz. 20.00.

Piknik "Pożegnanie lata" w Popkowicach

Dnia 12 wrześnie 2018r. odbył się wyjazd na zabawę integracyjną do DPS w Popkowicach.

Zabawa rozpoczęła się o godź. 10.00 uroczystym przywitaniem wszystkich przybyłych gości. Następnie odbyły się występy artystyczne grupy teatralnej"Wrzos" DPS w Popkowicach.

Po występach można było podziwiać prace konkursowe o tematyce "Bukiet wspomnień". W konkursie brała udział praca wykonana przez mieszkankę naszego domu P. Stanisławę Wójcik.

Po prezentacji prac był obiad dla wszystkich uczestników. Po obiedzie było rozstrzygnięcie konkursu, wręczenie nagród i zabawa z niespodziankami. Z pikniku wróciliśmy w znakomitych humorach.